Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2008

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ 9-06-08







Mετά από 3 μήνες , κατάφερα επιτέλους να ανεβάσω κάποιες φωτογραφίες από τη συνέντευξη τύπου στην ΚΕΔΚ του Βόλου, με θέμα την ανακάλυψη της Σπηλιάς του Κενταύρου Χείρωνα στη Μηλίνα του Πηλίου.
Παρόντες ο δήμαρχος Σηπιάδος κ. Σταμάτης Βακούλας (καθήμενος εκ δεξιών μου) , ο αντιδήμαρχος κ. Παναγιώτης Παναγιώτου (καθήμενος εξ αριστερών μου) , εκπρόσωποι του δήμου Βόλου, δημοσιογράφοι από τους τοπικούς σταθμούς ΑΣΤΡΑ TV , Θεσσαλία ΤV και ΤRΤ καθώς και ντόπιοι φίλοι συνάδελφοι μηχανικοί που με τίμησαν με την παρουσία τους. Δεν ξέρω αν τελικά θα υπάρξει κάποια πρόοδος στο μεγάλο αυτό προσωπικό μου στοίχημα για να αφυπνίσω τις κοιμώμενες συνειδήσεις των υπευθύνων. Δεν ξέρω αν την εκπληκτική αυτή Σπηλιά θα την αξιοποιήσουν οι τοπικοί άρχοντες ή το Υπουργείο Πολιτισμού. Εγώ πάντως προσπάθησα με όλες μου τις δυνάμεις.
Όσοι λοιπόν βρεθείτε στο Πήλιο, μην ξεχάσετε να επισκεφτείτε την εκπληκτική Σπηλιά του Κενταύρου Χείρωνα, την Βαθοσπηλιά της Μηλίνας. Είναι ίσως το πιο ιερό μέρος του ελληνικού πολιτισμού, αφού αποδεδειγμένα εκεί διδάχτηκε ο Αχιλλέας, από εκεί πέρασαν όλοι οι ήρωες –ιστορικότατα πρόσωπα του 19ου π.Χ. αιώνα- ο Ηρακλής, ο Κάστορας, ο Πολυδεύκης, ο Πηλέας και οι υπόλοιποι Αργοναύτες. Μα πάνω απ’ όλους εκεί άφησε την αύρα του ο μεγαλύτερος Έλληνας όλων των εποχών: Ο θεϊκός Ορφέας ο Θράκας!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: