Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου 2009

ΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΜΟΥ

Αποφάσισα να ανεβάσω στο blog μου τους πίνακες που έχω φιλοτεχνήσει και οι οποίοι ανέρχονται σε τουλάχιστον 50. Βρίσκονται σε διαρκή έκθεση στο σπίτι μου. Οι πίνακες που έχω συνολικά ζωγραφήσει ανέρχονται τουλάχιστον σε 300 αλλά δυστυχώς όταν τους χάριζα σε συγγενείς ,γνωστούς και φίλους ή πωλούσα στις εκθέσεις δεν σκέφτηκα να τους φωτογραφήσω για το αρχείο μου, αφού η ψηφιακή φωτογράφιση και η αποθήκευσή τους σε ηλεκτρονική μορφή δεν υπήρχε τότε. Έτσι περίπου 250 από τα "παιδιά" μου κοσμούν σπίτια χωρίς να γνωρίζω την τύχη των περισσοτέρων.Κάποτε αυτό με πλήγωνε, τώρα όμως το έχω ξεπεράσει.Η τέχνη ανήκει σε όλους. Ανεξάρτητα από το πόσο αξίζουν τα έργα ενός καλλιτέχνη, το σίγουρο είναι ότι έχουν μέσα τους μεράκι και πολύ δουλειά.Τα τελευταία 4 χρόνια είχα σχεδόν παραμερήσει την ζωγραφική για χάρη των βιβλίων. Το 2009 όμως επέστρεψα δριμύτερος και έχω μέχρι σήμερα φιλοτεχνήσει 10 έργα. Επέλεξα να συνεχίσω με ακουαρέλλα την 30χρονη διαδρομή μου στη ζωγραφική γιατί είναι πιό εύχρηστη και δεν απαιτεί χώρο αφού το ατελλιέ μου για χάρη εύρεσης χώρου, έχει μετατραπεί σε αποθήκη.ΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΜΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΔΕΞΙΑ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ
EΛΠΙΖΩ ΟΤΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΟΥΝ ΑΠΟΛΥΤΑ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΕΦΑΛΙΔΑ ΤΟΥ BLOG.

Δεν υπάρχουν σχόλια: