Δευτέρα 19 Απριλίου 2010

ΤΑ 4 ΒΙΒΛΙΑ ΜΟΥ

Ιδού τα 4 πνευματικά μου παιδιά για τα οποία είμαι υπερήφανος για ένα λόγο. Είναι 4 μελέτες εκ διαμέτρου αντίθετες που αποδεικνύουν περίτρανα ότι δεν κάνω αποκλεισμούς:Σελήνη και εξωγήινη ζωή, Ιησούς Χριστός και άστρο της Βηθλεέμ και Ελληνική Προϊστορία ( και όχι μυθολογία). 
Το Μυστήριο της Σελήνης  δυστυχώς λόγω ασυμφωνίας με τις εκδόσεις ΑΓΝΩΣΤΟ έχει αποσυρθεί  από την αγορά και έχει συλλεκτική αξία  αφού όταν ξανακυκλοφορήσει θα έχει όχι 165 σελίδες αλλά 250 και  νέο τίτλο και σχήμα.
Όσο για τα άλλα 3 τέκνα βρίσκονται σε πολύ καλά χέρια αφού οι εκδότες του οίκου ΝΟΩΝ, ( τηλ. επικοιν. 6946761841) Βάνα Κοζάκου & Μάνος Κώνστας  και εξαιρετικά παιδιά είναι αλλά και άριστοι επαγγελματίες και οφείλω να τους ευχαριστήσω δημόσια για την άψογη μέχρι τώρα συνεργασία μας που θα συνεχιστεί φυσικά και στα επόμενα βιβλία μου, όπως το ΟΡΦΕΩΣ ΑΡΓΟΝΑΥΤΙΚΑ, αρχαίο κείμενο και μετάφραση, που το έχω ήδη παραδώσει και είναι στο στάδιο της τελικής του επεξεργασίας από τον επίσης φίλο και εξαίρετο γραφίστα των εκδόσεων, Σπύρο Ψαθά. 
Το βιβλίο ΚΩΔΙΚΑΣ ΑΣΤΡΟ του ΙΗΣΟΥ, το έχω πάρει από τις εκδόσεις ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ και το διαθέτω από τις εκδόσεις ΝΟΩΝ στη τιμή των 10€. Υπάρχουν περίπου 300 βιβλία που έχουν απομείνει από την α' έκδοση  ενώ έχω ετοιμάσει την β΄έκδοση για το τέλος της χρονιάς με νέα συγκλονιστικά στοιχεία για την ιστορικότητα των Ευαγγελίων.
Το  3ο βιβλίο ΟΡΦΕΑΣ και ΑΡΓΟΝΑΥΤΙΚΗ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ, έχει δημιουργήσει πανελλήνια αίσθηση. Είναι ένα βιβλίο "φάρος"  ανάμεσα στα πολιτιστικά σκουπίδια που έχουν κατακλύσει τα περίπτερα της χώρας και δηλητηράζουν εφηβικές ψυχές. Όσο για τους Κενταύρους τι να πώ. Κινηματογράφισα με τη βοήθεια της συζύγου μου, μιά τράστια αρχαιολογική ανακάλυψη , τη Σπηλιά του Κένταυρου Χείρωνα στη Μηλίνα Πηλίου. Ενα αξιοπρεπέστατο ντοκυμαντέρ, σε DVD , γυρισμένο με ερασιτεχνική κάμερα. Δυστυχώς το τίμησαν λίγοι , παρ'όλο που είναι δωρεάν . Αν ήταν τίποτε ροζ αποχρώσεως όπως κάποια άλλα, ονόματα να μην λέμε , θα ήταν  best seller. Δυστυχώς το Υπουργείο πολιτισμού της χώρας, το οποίο έχω ενημερώσει γραπτώς, κωφεύει σκανδαλωδώς από το 2006. Βουλγαράκης , Λιάπης και τώρα Γερουλάνος, δεν έδειξαν τον πρέποντα ζήλο για την πολιτιστική κληρονομιά αυτής της χώρας. Παλεύω με νύχια και με δόντια για να στηρίξω το έργο αυτό. Δίνω διαλέξεις, ενημερώνω όσο γίνεται τους εκπαιδευτικούς για τις ανακαλύψεις μου. Επειδή η ΑΡΓΟΝΑΥΤΙΚΗ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ και οι ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ είναι βιβλία με τεράστια πολιτιστική σημασία για τη χώρα, έχω δηλώσει ότι αν υπάρξει ενδιαφέρον από την Ελληνική πολιτεία, αύριο το πρωί τα παραχωρώ εντελώς δωρεάν για τα σχολεία και τα πανεπιστήμια της χώρας αλλά και του απόδημου Ελληνισμού. Είναι βιβλία που κυριολεκτικά ανατρέπουν με επιστημονικό τρόπο την "μυθολογία" της χώρας και ξαναγράφουν όλη την προϊστορία από την αρχή, αφαιρώντας τις υπερβολές. Έχω δεχτεί δεκάδες mails  με συγχαρητήρια απ' όλη την Ελλάδα . Όλοι απορούν πως χωρίς να είμαι φιλόλογος ή ιστορικός ή γλωσσολόγος έγραψα αυτό το βιβλίο, το θεωρητικά άσχετο με την επιστήμη μου. Η απάντηση μου είναι στερεότυπη:Η τεράστια αγάπη μου και η γνώση της Αρχαίας Ελληνικής γλώσσας κυριολεκτικά έχουν απογειώσει το τρόπο σκέψης μου και έχουν διευρύνει απίστευτα τις γνώσεις μου. Μάλιστα χαριτολογώντας κάποιος φίλος μου που με ξέρει πολύ καλά αρκετά χρόνια  έκανε την κάτωθι παατήρηση -ίσως υπερβολική-με την οποία όμως συμφώνησα εκ του αποτελέσματος. Μου είπε: "Σωτήρη ξέρεις γιατί ξαφνικά ο τρόπος θεώρησης των πραγμάτων γύρω σου, έχει αλλάξει πολύ και ασχολείσαι με γνώσεις που θεωρητικά δεν είχες πριν λίγα χρόνια; Γιατί ;Υπάρχει εξήγηση;Φυσικά υπάρχει. Η αρχαία Ελληνική Γλώσσα που τόσο αγαπάς να μελετάς, αναβαθμίζει τον ανθρώπινο εγκέφαλο, όπως ο υπολογιστής μας συνεχώς αναβαθμίζεται όταν τα εγκαταστημένα του προγράμματα γίνονται αυτόματα updated  μέσω του διαδικτύου. Δεν είχα παρά να συμφωνήσω απόλυτα με το φίλο μου, αφού κάνοντας μιά αναδρομή τα τελευταία 6 χρόνια της ζωής μου που ασχολούμαι σε βάθος με το δώρο των Θεών, την αρχαία Ελληνική γλώσσα, πράγματι διαπίστωσα  ότι σε καμία περίπτωση δεν είχα προηγουμένως αυτές τις δυνατότητες. Ποτέ μου δεν φανταζόμουνα ότι θα μπορούσα τόσο άνετα να αποτυπώνω τις σκέψεις μου σε βιβλίο. Όλα μου μοιάζουν τώρα τόσο εύκολα. Γράφω το ένα βιβλίο πίσω από το άλλο σε χρόνο  dt. Γράφω άρθρα σε περιοδικά. Δίνω συνεντεύξεις χωρίς να έχω μπροστά μου ούτε ένα χαρτί , ούτε μιά σημείωση. Μιάμιση ώρα διήρκεσε η κάθε μία από τις 3 συνεντεύξεις που έδωσα πρόσφατα και  μελετώντας κατόπιν προσεκτικά το βίντεο, διαπίστωσα ότι και ειρμός σωστός υπήρχε, και συνέπεια των λόγων μου, αλλά και τα σαρδάμ που μου ξέφυγαν την 1,5 ώρα ήταν 2-3 το πολύ και ελάχιστοι τα κατάλαβαν .Χαρακτηριστικά να πω ότι έχω γράψει και ένα μυθιστόρημα 200 σελίδων για τους ΜΑΓΟΥΣ που προσκύνησαν το ΧΡΙΣΤΟ με διαλόγους , έτοιμο ακόμη και για ταινία στην τηλεόραση ή στον κινηματογράφο,αλλά Jeffirelli ,στις 15 ημέρες των διακοπών, στα Αντίκυρα το καλοκαίρι του 2007. Είμαι πεπεισμένος από τα τηλέφωνα και τα mails  που έχω πάρει ότι κανένας δεν μετάνοιωσε που πήρε τα βιβλία μου. Εφ'ενός γιατί οι τιμές  είναι στο κόστος της έκδοσης, και αφἐτέρου είναι βιβλία πρωτότυπης έρευνας  πολλών ετών και όχι clopy-paste . Τα βιβλία εκτός των εκδόσεων ΝΟΩΝ και φυσικά όλων των βιβλιοπωλείων, μπορεί να τα βρεί κανείς αποκλειστικά στο βιβλιοπωλείο ΠΟΘΗΤΟΣ (τηλ 2103831415) με το οποίο έχω ξεκινήσει συνεργασία εξ΄αιτίας της πρόσφατης έκθεσης στα ΕΛΠΕ , όπου ο ΠΟΘΗΤΟΣ  με το σωματείο των εργαζόμένων, διοργάνωσε μιά πολύ επιτυχημένη εκδήλωση με εκατοντάδες βιβλία διαφόρων συγγραφέων, εμού συμπεριλαμβανομένου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: