Τρίτη 4 Μαΐου 2010

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΓΕΩΔΑΙΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ


Δημοσιεύτηκε στο ενημερωτικό δελτίο του συλλόγου των Τοπογράφων Μηχανικών , η παρουσίαση του βιβλίου μου ΟΡΦΕΑΣ ΚΑΙ ΑΡΓΟΝΑΥΤΙΚΗ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ. Θέλω να ευχαριστήσω την συντακτική επιτροπή και τον φίλο Τάκη Οικονομόπουλο για την εν γένει του βοήθεια.
Επειδή έχει γίνει μεταφορά του εκδοτικού  οίκου ΝΟΩΝ σε άλλη διεύθυνση, το τηλ. επικοινωνίας είναι  πλέον το 6950426367 ή 6946761841 και εκεί μπορεί κανείς να βρει όλα μου τα βιβλία . Όπως έχω αναφέρει και παλαιότερα οι επισκέπτες του blog  μου θα έχουν έκπτωση 30% και μπορούν να τη ζητούν από τους εκδότες Βάνα και Μάνο. Μάλιστα αν γίνει δεκτή η εισήγησή μου, θα την παρουσιάσω στο 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο που θα διεξαχθεί στην Αθήνα το Δεκέμβριο, όπου θα αποδείξω τους τρόπους με τους οποίους οι αρχαίοι μας πρόγονοι, υπολόγιζαν τις γεωγραφικές συντεταγμένες (φ και λ) του τόπου τους, πως εύρισκαν το γεωγραφικό βορρά πανεύκολα και χωρίς πυξίδα, πως προσδιόριζαν το εκάστοτε αστέρι του βορρά κλπ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: