Δευτέρα, 17 Μαΐου 2010

ΟΡΦΕΑΣ, ΤΕΣΛΑ, ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ , ΚΑΡΑΘΕΟΔΩΡΗ, ΓΚΑΟΥΣ, ΣΤΗ ΣΚΙΑ ΤΟΥ ΑΪΝΣΤΑΙΝ !!!!

Πάντοτε στα εφηβικά και πανεπιστημιακά μου χρόνια θαύμαζα τον Άλμπερτ Αϊνστάιν, κυρίως σαν κοσμοθεωρό. Ώσπου στις αρχές του 2005, με τεράστια έκπληξη, η παγκόσμια επιστημονική κοινότητα, πληροφορήθηκε ότι στο μουσείο Αϊνστάιν στο Ισραήλ υπάρχουν πρωτότυπες επιστολές που αντήλλαξαν ο Αϊνστάιν με τον Καραθεοδωρή. Μάθαμε λοιπόν 90 χρόνια μετά (!!!), ότι με την συμβολή του Καραθεοδωρή στον Λογισμό των Μεταβολών βοήθησε τα μέγιστα στην ανάπτυξη της Γενικής Θεωρίας της Σχετικότητας (ΓΘΣ) προκαλώντας τον θαυμασμό του ίδιου του Αϊνστάιν:
«Αν θέλετε να μπείτε στον κόπο να μου εξηγήσετε ακόμα και τους κανονικούς μετασχηματισμούς θα βρείτε έναν ευγνώμονα και ευσυνείδητο ακροατή. Αν όμως λύσετε και το πρόβλημα των κλειστών γραμμών του χρόνου, θα σταθώ μπροστά σας με σταυρωμένα χέρια» — Επιστολή του Αϊνστάιν προς τον Καραθεοδωρή, έτος 1916.
Μάλιστα. Ο Άλμπερτ Αϊνστάιν χωρίς τον Κωνσταντίνο Καραθεοδωρή, δεν θα ήταν η πλέον αναγνωρίσιμη φιγούρα του 20ου αιώνα, όπως ανακυρήχθηκε σε δημοψήφισμα. Ούτε θα θεωρείτο ο μεγαλύτερος επιστήμονας του 20ου αιώνα. Δεν στηρίχτηκε στις δικές του δυνάμεις, αλλά στον Έλληνα Κωνσταντίνο Καραθεοδωρή. Πολύ ωραία σαν ιδέα η ΓΘΣ, αλλά άλλο να τη συλλάβεις θεωρητικά και άλλο να την υλοποιήσεις. Και αυτός που την υλοποίησε ήταν ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ. Άλλά είπαμε το επιστημονικό Εβραϊκό λόμπυ κατάφερε το τέκνο του να θεωρείται ο κορυφαίος επιστήμονας όλων των εποχών και το ΓΙΓΑΝΤΑ Έλληνα όχι μόνο να τον αγνοήσει , αλλά και η ίδια του η πατρίδα να τον έχει στα αζήτητα. Μάθαμε ποτέ για τον ΚΟΡΥΦΑΙΟ μαθηματικό του 20ου αιώνα τίποτε στο σχολείο; Μάθαμε ποτέ ότι την περίφημη εξίσωση E=mc2, την έχει διατυπώσει πρώτος ο Αριστοτέλης; Ότι πιθανότατα ο Καραθεοδωρή σε συζητήσεις, ανέφερε στον Αϊνστάιν την θεωρία του Γίγαντα Αριστοτέλη και ότι αυτός την οικειοποιήθηκε, όπως ο Κοπέρνικος π.χ. το ηλιοκεντρικό σύστημα του Αρίσταρχου του Σάμιου; Τα ξέρετε αυτά ρε «καθηγηταράδες» που το μόνο που σας ενδιαφέρει είναι ο παχυλός σας μισθός; ΝΤΡΟΠΗ & ΑΙΣΧΥΝΗ για μιά ακόμη φορά δύσμοιρο ελληνικό κράτος. Που αντί τους ΓΙΓΑΝΤΕΣ του πνεύματος που σε τίμησαν, να τους έχεις σαν ΦΑΡΟ τους πέταξες στα σκουπίδια και τρέχεις ρε «λιγούρη» ΝΕΟΕΛΛΗΝΑ να πάρεις τα DVD και αυτόγραφο από τις πορνοστάρ!!!
Επειδή πολλές φορές σε συζητήσεις με φίλους έχουμε αναφερθεί στους κορυφαίους θεωρητικούς επιστήμονες , σαφέστατα έχω αλλάξει τη σειρά προτεραιότητας:
1ος των Πρώτων φυσικά ο ΟΡΦΕΑΣ. Ναι αυτός που τον θεωρείτε μυθολογικό πρόσωπο. Που υπήρξε το μεγαλύτερο πνεύμα που πάτησε ποτέ στη γη. Πάρτε το βιβλίο μου ΟΡΦΕΑΣ & ΑΡΓΟΝΑΥΤΙΚΗ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ και θα δείτε ότι ακόμη και την ύπαρξη του αιθέρα, που πρότεινε ο Αϊνστάιν, υπάρχει στα Αργοναυτικά του Ορφέα, στίχος 14. Μάλιστα κύριοι. Χωρίς Ορφέα, Αριστοτέλη και Καραθεοδωρή, ο Αϊνστάιν θα ήταν στα αζήτητα. Και το κατεστημένο τον έχει στην κορυφή. Και τους Έλληνες στο πάτο!!!
2ος ο Αριστοτέλης, να μην αναφέρω γιατί. Ανοίξτε κανένα βιβλίο για να μάθετε ότι εκτός από δάσκαλος του Μεγάλου Αλεξάνδρου, υπήρξε ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ , άξιος απόγονος του Ορφέα.
3ος ο Θαλής
4ος ο Ευκλείδης κλπ.

Ας έρθω λοιπόν και στους σύγχρονους. Μετά από συζήτηση με τον εκλεκτό φίλο και συνάδελφο Πάρη Μπαρτσώτα, πείστηκα ότι ο James Clerk Maxwell, αξίζει να βρίσκεται πιό πάνω από τον Newton. Φυσικά ο ίδιος θεωρεί τον Σκωτζέζο φυσικό κορυφαίο επιστήμονα όλων των εποχών. Προσπάθησε να με πείσει και εν μέρει τα κατάφερε για την 2η θέση. Για την ΠΡΩΤΗ ΘΕΣΗ, όμως δεν το διαπραγματεύομαι Πάρη. Ο σύγχρονος Προμηθέας, ο άνθρωπος των 700 ευρεσιτεχνιών, ο οραματιστής, ο φιλειρηνιστής, ο φιλόσοφος, το ανήσυχο πνεύμα, ο απόκοσμος, ο ρειξικέλευθος, ο αντικομφορμιστής, ο ολιγαρκής, ο άνθρωπος που πέρασε σαν πνοή ανέμου απ’αυτή τη ζωή και σημάδεψε την ανθρωπότητα ανεξίτηλα.
1ος λοιπόν και με 1 έτος φωτός διαφορά ο ΝΙΚΟΛΑ ΤΕΣΛΑ.
2ος ο James Μaxwell o πατέρας του ηλεκτρομαγνητισμού.
3ος ο Νεύτων ( Ιsaak Newton)
4ος ο F.Gauss
O A. Einstein από θεωρίες κλεμμένες άλλο τίποτε. Για μένα ούτε το μικρό νύχι του ΤΕΣΛΑ δεν υπήρξε. Είπαμε όμως, το πανίσχυρο Εβραϊκό λόμπυ τον τοποθέτησε ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΔΙΚΑ στην κορυφή. Ακόμη και για τη θεωρία του Ενοποιημένου Πεδίου, που σαφέστατα έχει επιστημονική βάση, ουδέποτε μπόρεσε να βρει τις εξισώσεις της. Ίσως γιατί ο Κωνσταντίνος Καραθεοδωρή, τις κράτησε για τον εαυτό του, αφού τη δόξα της Γενικής Θεωρίας της Σχετικότητας και το Νόμπελ Φυσικής του 1921 ο Αλβέρτος τα κράτησε ολόκληρα για τον εαυτό του, αγνοώντας προκλητικά τον Έλληνα δάσκαλό του. Ακόμη και το παράδοξο του Αϊνστάιν, που θεωρητικά το 1920 μπορούσε να το λύσει μόνο το 1%, σήμερα είναι παιγνιδάκι για τους έχοντες θεωρητική κατεύθυνση σπουδών. Το έλυσα πανεύκολα, τη δεκαετία του 90, αφού στην πραγματικότητα είναι ένα απλό λογικό διάγραμμα. Εκείνος που φυσικά με εντυπωσίασε δεν ήταν ο Αλβέρτος και το παράδοξό του, που το διατύπωσε στα 35 του, αλλά ένας 10χρονος Γερμανός μαθητής δημοτικού σχολείου, το 1787-1788.
Για ακούστε την παρακάτω ιστορία και αν δεν συγκινηθείτε, αναλογιστείτε τι έγκλημα κάνετε στα παιδιά σας, που τα αποχαυνώνετε με τα κινητά τηλέφωνα και που το Ίνερνετ από σύγχρονη βιβλιοθήκη της Αλεξάνδρειας, το έχετε μετατρέψει σε παιγνιδομηχανή ή σε μέσο ροζ επικοινωνίας.
Σε κάποια λοιπόν κενή ώρα που ο δάσκαλος της τάξης έλειπε, ανέλαβε ο δάσκαλος της διπλανής τάξης, ονόματι J.G. Büttner, με το βοηθό του Martin Bartels , να απασχολήσει τους μαθητές, βάζοντάς τους να προσθέσουν όλους τους ακέραιους από το 1 ως το 100  θέλοντας να επιβεβαιώσει ιδίοις όμμασι αυτά που είχε ακούσει για κάποιον "ιδιαίτερο μαθητή". Άρχισαν τότε όλοι να γράφουν τους 100 αριθμούς τον ένα κάτω από τον άλλο και να τους προσθέτουν. Ούτε την επόμενη ημέρα δεν θα έλυναν την άσκηση οι μικροί μαθητές. Δεν είχε περάσει όμως ούτε 1 λεπτό, και ένα μικρό χεράκι σηκώθηκε και πήρε το λόγο από το δάσκαλο.
-Κύριε το έλυσα. Ο δάσκαλος κοίταξε με απορία στα μάτια τον βοηθό του και τον ρώτησε:
-Και πως το βρήκες παιδί μου;
-Κύριε οι αριθμοί είναι 100 , δηλαδή 50 ζεύγη αριθμών Αν βγάλω το 100 και το 50 μας μένουν 49 ζεύγη αριθμών . Όμως ανά δύο 1+99, 2+98, 3+97 κ.ο.κ. μας δίνουν άθροισμα 100. Έχω δηλαδή 49 ζεύγη με άθροισμα 100, δηλαδή 49χ100=4900 (σ.σ. δηλαδή αυτό που στα μαθηματικά λέγεται αριθμητική σειρά)
Πρόσθεσα το 100 , πρόσθεσα και το 50 που είχα βγάλει και το άθροισμα είναι 5050.
-Μπράβο παιδί μου φώναξαν, με όλη τους τη δύναμη ο καθηγητής και ο βοηθός του. ενώ και οι συμμαθητές του ξέσπασαν σε ουρανομήκεις ζητοκραυγές, αφού γνώριζαν από πρώτο χέρι τον ιδυοφυή συμμαθητή τους.
-Και πως σε λένε παιδί μου; ρώτησε με τεράστιο ενδιαφέρον ο δάσκαλος τον μικρό μαθητή, που έβλεπε για πρώτη φορά, παρ’όλο που είχε ακούσει τα καλύτερα για αυτή τη μικρή διάνοια από τον δάσκαλό της τάξης που απουσίαζε.
-Γκάους  κύριε !! ( πόσα θαυμαστικά να βάλω Θεέ μου, δεν ξέρω).
Αναρωτηθείτε μόνο, όχι πόσοι δεκάχρονοι, αλλά πόσοι από μας τους ενηλίκους μπορούν να λύσουν αυτό το πρόβλημα σε 1 μόνο λεπτό!!!
Αν δεν το έχουμε διαβάσει κάπου, ΚΑΝΕΝΑΣ!!!!!
Johann Carl Friedrich Gauss λοιπόν. «Ο πρίγκηψ των μαθηματικών» και ο «μεγαλύτερος μαθηματικός μετά τον Αρχιμήδη και τον Ευκλείδη».
Κυκλοφορεί βιβλίο, που διαφημίζει τελευταία το ALTER:Α ϊνστάιν, ο επιστήμονας που μίλησε με το Θεό, που κατανόησε το Θεό (ή τέλος πάντων κάτι τέτοιο). Το σωστό θα ήταν: Αϊνστάιν, ο επιστήμονας που αντέγραψε τον Αριστοτέλη και που χωρίς τον Καραθεοδωρή θα ήταν ένας ΜΕΤΡΙΟΣ επιστήμονας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: