Τρίτη 6 Ιουλίου 2010

ΕΞΩΦΥΛΛΟ Α

Ο κύβος ερρίφθη εχτές το βράδυ όταν συναντήθηκα στην Αγία Παρασκευή με τους εκδότες και τους ανακοίνωσα ότι το βιβλίο θα έχει εξώφυλλο το Α αφού η βαθμολογία που συγκέντρωσε από τους φίλους που μπήκαν στο κόπο να μου στείλουν mail  έχει ως εξής: Α=18, Β=6 και Γ=9.
Δυστυχώς για μένα το εξώφυλλο που εγώ είχα προτείνει , το Β με το γλυπτό σύμπλεγμα του Ορφέα , που βρίσκεται στο Βυζαντινό μουσείο, ήρθε τρίτο και καταϊδρωμένο!!!
Αυτό που σκέφτηκε και βρήκε ο γραφίστας των εκδόσεων ΝΟΩΝ, ο Σπύρος Ψαθάς, με το χρυσόμμαλο δέρας, ταιριάζει πιό πολύ με το θέμα. Πράγματι συμφώνησα ότι το εξώφυλλο Α, με τη μικρή φωτογραφία στο εξώφυλλο, δεν εξαφανίζει τον τίτλο του βιβλίου, όπως συμβαίνει με το Γ.
 Σήμερα πήραμε στα χέρια μας και το ISBN  και όλα βαίνουν κατ'ευχήν. Είμαι σίγουρος ότι το κατεστημμένο θα αρχίσει τα δικά του, αφού ήδη, όπως με πληροφόρησε ο εκδότης Μάνος Κώνστας, κάποιοι κύκλοι έχουν αρχίσει να φέρνουν αντιρρήσεις για τους στίχους που έγραψα στην Αρχαία Αιολική. Φυσικά η απάντησή μου ήταν στερεότυπη: Όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια!!!!
Ουδόλλως με απασχολεί τι θα πουν οι καθηγηταράδες(;) Πανεπιστημίου με τα παπλώματα στα αρχαία Ελληνικά . Το έργο τους είναι ένα τεράστιο μηδενικό. Το δικό μου, αν σκεφτεί κανείς ότι πορεύομαι εντελώς μόνος, χωρίς επιχορηγήσεις, χωρίς καμία  βοήθεια από φοιτητές, αφιερώνοντας άπειρες ώρες στη μελέτη και τη συγγραφή, αξίζει να βρίσκεται σε κάθε Ελληνική βιβλιοθήκη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: