Κυριακή 18 Οκτωβρίου 2015

ΝΕΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΥΠΕΡΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΩΝ ΑΤΛΑΝΤΩΝ !!!!!

Σε συνέχεια των ερευνών μου για την Ατλαντίδα, ψάχνοντας το ανάγλυφο του Ατλαντικού Ωεανού, βρήκα κάτι που αξίζει περεταίρω έρευνας. Περίπου 90 χλμ. νότια από το Πουέρτο Ρίκο, υπάρχει μιά υποθαλάσσια λωρίδα πλάτους 8 χιλιομέτρων και μήκους 445 χλμ, την οποία έχω συμβολίσει με ΑΒΓΔΕΖΗ και που αντιστοιχεί στη κίτρινη γραμμή στη 2η φωτό.
 Σκέφτηκα τότε να "κατέβω" στον πυθμένα του Ατλαντικού και αυτά που αντίρυσα με συγκλόνησαν. Στα σημεία Α,Β,Γ και Ε υπάρχουν 4 τεράστιοι αναβαθμοί (σκαλοπάτια).  Σε όσους γνωρίζουν από Google Earth, το πρόγραμμα έχει πλέον τρομερές δυνατότητες και αν έχεις το γνωστικό αντικείμενο, βγάζεις τρομερές πληροφορίες. Επέλεξα  λοιπόν να δω και το προφίλ του πυθμένα (σ.σ. 3η  φωτογραφία δείχνει τη λεγόμενη μηκοτομή λέγεται στην οδοποιία) για να βγάλω συμπεράσματα για τις διαστάσεις και τη τοπογραφία του πυθμένα. Είναι απίστευτο αλλά και οι 4 αναβαθμοί που ανακάλυψα φαίνονται και στη μηκοτομή του πυθμένα και μάλιστα ο  Β (με αρχή χιλιομέτρησης το  Α) βρίσκεται στο χλμ. 112, ο Γ στο χλμ. 219 και ο αναβαθμός Ε στο χλμ. 386. Το ύψος κάθε αναβαθμού είναι περίπου 200 μέτρα.  Αλήθεια τι μπορεί να είναι αυτή η λωρίδα; Μιά ακόμη "πατάτα" του google Earth; Κάτι που τους ξέφυγε και θα το εξαφανίσουν οσονούπω; Κάτι που άφησαν αλλά δεν πίστευαν ότι κάποιοι θα το ψάξουν ή θα έχουν τη περιέργεια (όπως εγώ) να το μελετήσουν; Η δική μου ερμηνεία, από την ανάλυση όλων των δεδομένων που είχα στη διάθεση μου, είναι η εξης: Από το σημείο Α έως το Γ είναι χαντάκι πλάτους  ~8 χλμ. και διατομής τριγωνικής με μέγιστο βάθος στη νότια πλευρά όπως τρέχει το χαντάκι ~500 μέτρα, ενώ η βόρεια πλευρά του χαντακιού έχει μόνο 30-40 μέτρα βάθος. Αυτό που εγώ βλέπω και εκτιμώ δεν είναι φυσική κατασκευή. Δεν μπορώ να διανοηθώ ότι κάποιο χαντάκι ή κοίτη αρχαίου ποταμού είχε τόσο ευθύγραμμη διαδρομή και σταθερό πλάτος 8 χλμ.Το αποκλείω κατηγορηματικά. Αυτό είναι μιά τεχνητή λεκάνη, κάτι σαν διώρυγα ή τεχνητή λίμνη που λογικά εξυπηρετούσε τις ποτάμιες συγκοινωνίες της εποχής της Ατλαντίδας. Η Ατλαντίδα, σύμφωνα με τον Πλάτωνα εκτεινόταν πέρα από τις Ηράκλειες Στήλες και την Γαδειρική και κυριαρχούσε τη περιοχή μέχρι τα νησιά του Ατλατικού. Ποιά νησιά; Φυσικά τις σημερινές Αντίλλες, Κούβα, Πουέρτο Ρίκο κλπ. Δηλαδή αυτό που φαίνεται σαν τεχνητό χαντάκι είναι σαφέστατα κάποια υπερ-κατασκευή, έργο όχι κάποιου άγνωστου πολιτισμού, αλλά σύμφωνα με την πεποίθησή μου των Ατλάντων. Επιβεβαιώνεται πλήρως και η μελέτη μου στο βιβλίο Η ΑΤΛΑΝΤΙΔΑ ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΑ αλλά και η ύπαρξη των τεράστιων πυραμίδων που έχω εντοπίσει. Η Ατλαντίδα, είτε το θέλει η Google είτε όχι αναπαύεται στο πάτο του Ατλανικού, στη θέση που έχω επιβεβαιώσει. Θα πρέπει όλοι να επικεντρώσουν τη προσοχή τους στη θέση που υποδεικνύει ο Πλάτωνας και να αφήσουν τις παραπλανητικές μελέτες για Ατλαντίδα στην ισπανία, στη Μάλτα,στη Κύπρο, στη Σαντορίνη κ.α.



 




Ψάξτε στο Google Earth και περιηγηθείτε στον πυθμένα του Ατλαντικού, όπου βρίσκεται μιά ακόμη απόδειξη της ύπαρξης της Ατλαντίδας. Εκτός κι αν η Google Earth σύμφωνα με την τακτική της συγκάλληψης, τα  μαζέψει και πει ότι ήταν λάθος του προγραμματιστή. Από τη στιγμή που έσβησαν το ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ τίποτε δεν αποκλείεται !!!


Δεν υπάρχουν σχόλια: