Δευτέρα 2 Νοεμβρίου 2009

20 Νοεμβρίου, 2009, 19.00 μ.μ.Βιβλιοπωλείο ΝΟΩΝ

Tην Παρασκευή 20 Νοεμβρίου, στις 7.00 μ.μ. θα βρίσκομαι στον χώρο του βιβλιοπωλείου ΝΟΩΝ στην Αγία Παρασκευή. Όσοι παρευρεθούν θα πάρουν το βιβλίο μου ΟΡΦΕΑΣ ΚΑΙ ΑΡΓΟΝΑΥΤΙΚΗ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ υπογεγραμμένο και στην τιμή των 10 euro.Θα δώσω και το επίκαιρο ΚΩΔΙΚΑΣ ΑΣΤΡΟ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ στην τιμή των 5 ευρώ. Δηλαδή στην τιμή του ενός θα πάρει όποιος το θέλει και τα 2 βιβλία μου.
Διάβασα στο διαδίκτυο και με χαροποίησε το γεγονός ότι το βιβλίο μου ΟΡΦΕΑΣ ΚΑΙ ΑΡΓΟΝΑΥΤΙΚΗ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ βρίσκεται σχεδόν σε όλα τα ηλεκτρονικά βιβλιοπωλεία:booksfromgreece.gr, allbooks.gr , perizitito.gr, femfox.gr, bigbook.gr, pediabooks.gr, bibliopolio.gr, homerbookstore.gr. και μπορεί καποιος να το βρει στα μεγάλα βιβλιοπωλεία.
Φυσικά θέλω να ευχαριστήσω το ΕΚΕΒΙ και την Γιούλη, την σύζυγο του παλιού αγαπημένου φίλου & συμφοιτητή από το Πολυτεχνείο του Ηλία, που όταν ζήτησα την υπεύθυνη από το τηλέφωνο για μια μικρή διόρθωση στη βάση δεδομένων του ΕΚΕΒΙ και μου είπε ποιά ήταν, έπεσα κυριολεκτικά από τα σύννεφα. Της είχα μιλήσει και παλιότερα όταν είχα στείλει τα προσωπικά μου δεδομένα, δεν είχα όμως ποτέ φανταστεί, ότι μιλούσα με τη σύζυγο ενός από τους πιό κολλητούς φίλους των φοιτητικών χρόνων.
Επανερχόμενος στο βιβλίο, θα πω το εξής: Διάβασα ότι ο αείμνηστος Κωνσταντίνος Χασάπης έκανε διδακτορική διατριβή πάνω στις αστρονομικές πληροφορίες των Ορφικών. Φυσικά οι υπολογισμοί του, που ξαναέτρεξα σε εξελίγμένα πλανηταριακά προγράμματα είναι όλοι λανθασμένοι. Απέδειξα στο πρώτο μέρος του βιβλίου μου , πότε ακριβώς γράφτηκαν τα ΟΡΦΙΚΑ και όχι πότε υπέθεσαν αυθαίρετα ότι γράφτηκαν οι Πασσάς-Χασάπης. Το δικό μου βιβλίο πρέπει να είναι από εδώ και στο εξής το ΣΗΜΕΙΟ ΑΝΑΦΟΡΑΣ των Ορφικών κειμένων. Μάλιστα αρκετοί φίλοι προσπέρασαν τις αστρονομικές πληροφορίες που υπάρχουν στο βιβλίο μου και πήγαν κατ'ευθείαν στην Αργοναυτική εκστρατεία που είναι τεκμηριωμένη με 110 φωτογραφίες.Τις αστρονομικές αναλύσεις τιςβρήκαν λίγο εξειδικευμένμες για το επίπεδο τους. Φυσικά το αρχικό κείμενο ήταν πολύ πιό επιστημονικό, αλλά αφαίρεσα κάποιους πολύπλοκους αστρονομικούς υπολογισμούς για να μην γίνει βαρετό. Όμως ένα βιβλίο που έχω αποστείλει σε Δανέζη, Θεοδοσίου και σε Ματσόπουλο , Γούδη,κα Μάρω Αθανασίου έπρεπε να είναι 100% αστρονομικό για να τους πείσω. Αν έγραφα κάτι χωρίς τεκμηρίωση, θα έβγαιναν και θα με έπαιρναν με τις πέτρες. Φυσικά το βιβλίο μου απαιτεί και εξειδικευμένες γνώσεις πάνω στην Αρχαία Ελληνική γλώσσα. Η κυρία (που δυστυχώς δεν θυμάμαι το όνομά της και να με συγχωρέσει) συγγραφέας και συνταξιούχος εκπαιδευτικός φιλόλογος, η πρώτη που αγόρασε το βιβλίο μου στις 15 του Σεπτέμβρη στο βιβλιοπωλείο ΝΟΩΝ, με πήρε τηλέφωνο μετά από 3-4 ημέρες και με συνεχάρη θερμά για όσα τρομερά διάβασε για πρώτη φορά στη ζωή της. Μου είπε ότι ΑΓΝΟΟΥΣΕ ΠΑΝΤΕΛΩΣ τα ΟΡΦΙΚΑ. Δηλαδή μιά εκπληκτική σε γνώσεις γυναίκα, με 50 χρόνια στην εκπαίδευση στα Αρχαία Ελληνικά δεν είχε ακούσει ή διαβάσει ΠΟΤΕ για τον Ορφικά. Φαντάζομαι τα παιδιά που μόλις έχουν τελειώσει κάποιο φιλολογικό τμήμα.. Μάλιστα μου είπε-το πολύ τιμητικό- ότι διάβασε για πρώτη φορά σωστά Ελληνικά από έναν μη φιλόλογο. Της εξήγησα ότι τα Αρχαία Ελληνικά, παρόλο που πήγαινα πρακτικό ήταν το αγαπημένο μάθημα, που ποτέ δεν πρόδοσα και που φυσικά ποτέ δεν ξέχασα.Απ' τον Ορφέα εμπνεύστηκε και ο Όμηρος. Απ' αυτόν πήρε το δακτυλικό εξάμετρο,τον ελλιπή 6ο πόδα, την χασμωδική βράχυνση, την αττική σύνταξη. Απ' αυτόν πήρε ΟΛΟΥΣ τους ήρωες της Αργοναυτικής εκστρατείας και τους άλλαξε ιδιότητα, γράφοντας την Οδύσσεια του. Ο άγνωστος ΟΡΦΕΑΣ χάρη στη μελέτη μου παίρνει τη θέση που δικαιωματικά του ανήκει. Ο ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ, ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ, ΑΛΛΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ. Η ομπρέλα της συσσωρευμένης αρχαίας γνώσεις που είχαν σαν φάρο τους και οι Σωκράτης, Πλάτωνας, Αριστοτέλης, Θαλής, Πυθαγόρας, Αναξίμανδρος, Ηράκλειτος, Ησίοδος, Ίππαρχος, Αρίσταρχος, Στράβωνας, Πτολεμαίος, Παυσανίας και τόσοι άλλοι γίγαντες του πνεύματος. Διαβάστε το βιβλίο μου και ανοίξτε τους ορίζοντες σας στην αρχαία γνώσης. Σας διαβεβαιώ ότι προϊούσης της μελέτης μου, κάθε στίχος των Ορφικών μου αποκάλυπτε και μιά τεράστια γνώση, θαμμένη και ξεχασμένη για 4.000 χρόνια. Και ήρθα με γεμάτα τα πνευμόνια μου και φύσηξα τη σκονισμένη και αραχνιασμένη γνώση με τόση δύναμη, που από κάτω ανακάλυψα όλο το χρυσάφι της γης. Ναι ένοιωσα την απόλυτη δικαίωση και ικανοποίηση όταν το έργο μου ολοκληρώθηκε. Παρουσιάζω για πρώτη φορά στην Ελληνική ιστορία την ΑΠΟΔΕΙΞΗ που χρειαζόταν η πατρίδα μας τόσα χρόνια. Πέταξα στα τάρταρα τους ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΥΣ ΙΝΔΟΕΥΡΩΠΑΙΟΥΣ. Στο γκρεμό τους "πρωτοπόρους" της ναυσιπλοϊας Φοίνικες και στα σκουπίδια το υποτιθέμενο συμφωνογραφικό αλφάβητό τους, από το οποίο προήλθε-άκουσον-άκουσον- το τελειότερο αλφάβητο του κόσμου . Εκτόξευσα στα ουράνια την ιστορία της πατρίδας μας. Την πήγα στο χρόνο ιστορικά τουλάχιστον 2000 χρόνια πίσω. Απέδειξα ότι δεν υπάρχει ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ αλλά ΜΟΝΟ ΙΣΤΟΡΙΑ. Ναι, την αγαπώ και την σέβομαι την πατρίδα μου. Την αγάπησα ακόμη περισσότερο μέσα από την έρευνα αυτή των 4 χρόνων. Φυσικά όχι αυτό το σημερινό χάλι. Αλλά την διαχρονική της αξία. Λάτρεψα την θεϊκή της γλώσσα που δυστυχώς κάποιοι "φωστήρες" την μετέτρεψαν στην σημερινή ξύλινη δημοτική.Δεν ξέρω αν μέσα στο αίμα μου κυλάει το αίμα του Ορφέα και των αρχαίων προγόνων μας. Λογικά στο πέρασμα των χιλιάδων χρόνων, να υπήρξαν επιμειξίες με τους εκάστοτε κατακτητές της πατρίδας μας. Όμως είμαστε ΕΛΛΗΝΕΣ 1000% γιατί μετέχουμε-όσοι τελικά μετέχουμε -της Ελληνικής Παιδείας. Γνώρισα πρόσφατα στην εργασία μου, ένα παλληκάρι, τον Βρεταννό Roger, που είναι παντρεμένος με την Ελληνίδα Αθηνά και μένουν μονιμα στο Λονδίνο, που μαθαίνει Ελληνικά, που έχει αποκτήσει Ελληνικές συνήθειες, που έκλαιγε το καλοκαίρι με τις φωτιές στην Αθήνα. Αυτός για μένα είναι Έλληνας.ΕΛΛΗΝΑΡΑΣ. Γιατί αγαπάει αυτή την πατρίδα, την πονάει κι ας μην τον γέννησε.Κάποιοι δυστυχώς που θέλουν να λέγονται Έλληνες τη δυσφημούν καθημερινά και την ματώνουν.
Ίσως τελικά η Ανεζίνα να έχει δίκιο που μου λέει ότι άδικα χάνω τον καιρό μου και να τα παρατήσω και να ασχοληθώ μόνο με την παιδική μου αγάπη,την ζωγραφική. Δεν ξέρω πόσο θα αντέξω αυτή την αδιαφορία των υπευθύνων. Τους προσφέρω απλόχερα μια "πνευματική πυρηνική βόμβα" του Ελληνικού πολιτισμού και αυτοί 3 χρόνια τώρα αδιαφορούν επιδεικτικά με τον "γραφικό" που τους χάλασε την σιέστα τους. Μακάριοι οι κοιμούντες γιατί αυτοί ευτυχήσουσιν. Εγώ για λίγο ακόμη θα προσπαθήσω. Έχω χτυπήσει τουλαχιστον 100 πόρτες και όλες ερμητικά κλειστές. Μάλιστα στα τηλεφωνήματά μου, τους ξεκαθαρίζω από την αρχή ότι δεν θέλω ρουσφέτι, ούτε να με διορίσουν πουθενά. Τους χαρίζω τζάμπα το βιβλίο μου ,με την προϋπόθεση να το διαδώσουν σε όλο τον Ελληνισμό, αλλά κωφεύουν. Αν κάποιος διαβάσει αυτό το ποστ απελπισίας και μπορεί ουσιαστικά να βοηθήσει, να το κάνει. ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΤΟ ΚΑΤΑΧΡΕΩΜΕΝΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ. ΣΑΣ ΤΑ ΧΑΡΙΖΩ . ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΣΥΓΓΡΑΦΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ. ΣΑΣ ΤΑ ΧΑΡΙΖΩ. ΔΩΣΤΕ ΤΑ ΣΕ ΙΔΡΥΜΑΤΑ.
Ένα βιβλίο που προάγει την Ελάδα, θέλω να φτάσει σε κάθε Ελληνικό σπίτι. Να διαβάσουν όλοι οι Έλληνες αυτά που κάποιοι "επιμελώς" κρύβουν γιατί ΑΝΑΤΡΕΠΟΥΝ τις ανύπαρκτες θεωρίες τους. ΑΥΤΟ ΘΕΛΩ. Μπορείτε να το κάνετε; ΚΑΝΤΕ ΤΟ. Δεν μπορείτε; ΜΕΙΝΕΤΕ ΕΣΑΕΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΗΣ ΗΜΙΜΑΘΕΙΑΣ. Τουλάχιστον θα έχω ήσυχη τη συνείδησή μου απέναντι στους αρχαίους προγόνους μου, γιατι τον Νεοέλληνα , το μόνο που τον νοιάζει είναι η πάρτη του. ΧΑΙΡΕΤΕ & ΡΑΝΤΕΒΟΥ, ΠΡΩΤΑ Ο ΘΕΟΣ, ΣΤΙΣ 20 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΣΤΙΣ 7.00 μ.μ.

ΜΦΧ
Σωτήρης

Δεν υπάρχουν σχόλια: