Τρίτη 29 Ιουνίου 2010

ΟΡΦΕΩΣ ΑΡΓΟΝΑΥΤΙΚΑ, ΑΡΧΑΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ-ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ /ΠΡΑΞΗ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Μιά μεγάλη στιγμή, στη μέχρι τώρα μοναχική μου μάχη να αναδείξω το μεγαλείο των προγόνων μας, φτάνει επιτέλους σε αίσιο τέλος. Σε 10 ημέρες το πολύ, όπως με ειδοποίησε σήμερα, Πέτρου και Παύλου (μεγάλη η Χάρη Σας) ο εκδότης μου,  το βιβλίο ΟΡΦΕΩΣ ΑΡΓΟΝΑΥΤΙΚΑ  (ΑΡΧΑΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ-ΠΙΣΤΗ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ, ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΩΝ ΣΤΙΧΩΝ) αφιέρωμα στο κορυφαίο Έλληνα όλων των εποχών και όχι μόνο, τον Ορφέα τον Θράκα, θα βρίσκεται στις προθήκες των βιβλιοπωλείων. Απαραίτητο συμπλήρωμα στο ΟΡΦΕΑΣ & ΑΡΓΟΝΑΥΤΙΚΗ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ, είναι κι αυτό έτοιμο για το ταξίδι στην Κολχίδα. Ένα τεράστιο δώρο σε όσους αγαπούν την Ελλάδα. Ένα βιβλίο που αξίζει να βρίσκεται σε κάθε Ελληνική βιβλιοθήκη. Ένα βιβλίο με το οποίο δοκίμασα  τις αντοχές μου. Εξήντλησα τις γνώσεις μου. Σπατάλησα τη φαιά μου ουσία. Χάλασα τα μάτια μου από τις πολλές ώρες ξενύχτι στον υπολογιστή. Αλλά χαλάλι σου φίλε Ορφέα. Σε ευγνωμονώ για ότι πρόσφερες στην Ελλάδα και στον κόσμο όλο και στο ανταποδίδω με ένα δεύτερο βιβλίο, αφιερωμένο σε εσένα. Ελάχιστοι Έλληνες σε  γνωρίζουν. Οι πανεπιστημιακοί(;) σε θεωρούν ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ πρόσωπο. Το Ελληνικό Υπουργείο Παιδείας σε έχει πεταγμένο στα σκουπίδια. Και ήρθα εγώ, από το πουθενά,  το 2009, και με το ανατρεπτικό βιβλίο που με ενέπνευσες να γράψω, σε εκτόξευσα μαζί με την Ελλάδα μας, ξανά στον 7ο ουρανό. Όσοι διάβασαν το βιβλίο μου, ήρθαν έστω και λίγο, σε επαφή με το μεγαλείο σου. Ένοιωσαν την ομπρέλλα της απόλυτης αρχαίας γνώσης, που μόνο εσύ κατείχες, να τους σκεπάζει και την σοφία σου να τους πλημμυρίζει. Ευγνωμονώ τη στιγμή, που το καλοκαίρι του 2004, σε υπαίθριο πάγκο βιβλίων, στα Καμένα Βούρλα, κατά τη διάρκεια των θερινών διακοπών, πήρα για πρώτη φορά στα χέρια μου το ιερό βιβλίο σου, φίλε Ορφέα, έστω και παραποιημένο. Τέσσερα ολόκληρα χρόνια το μελετούσα συστηματικά και με επιστημονικό τρόπο. Κατάφερα να αποκωδικοποιήσω όλες σου τις γνώσεις και θεωρίες, χάρη στην εκπληκτική συνεισφορά της τεχνολογίας των υπολογιστών και των δορυφορικών χαρτών.  Κάτι που δεν είχαν φυσικά στη διάθεσή τους Πασσάς και λοιποί, και τη διάθεση να ασχοληθούν σοβαρά, νεώτεροι ερευνητές. Πραγματικά θεωρώ ευλογία, να ασχολούμαι με τη γλώσσα και την ιστορία των προγόνων μας. Κάτι που θεωρητικά έπρεπε να έχουν ήδη κάνει προ καιρού πανεπιστημιακοί και δυστυχώς το κάνει κάποιος  ερασιτέχνης, χωρίς καμία βοήθεια, χωρίς κανένα οικονομικό όφελος, με μόνο κέρδος την αγάπη και την αναγνώριση  από τον απλό κόσμο, που αγαπά κι αυτός -όπως εγώ ανειδιοτελώς- τη δοκιμαζόμενη σήμερα πατρίδα.
Εγώ την προσφορά μου την επεκτείνω χρονικά επ'άπειρον, ανύπαρκτο Νεο-ελληνικό κράτος. Όποτε φιλοτιμηθείς ή ξυπνήσεις από το πολιτιστικό λήθαργο, σου τα δίνω και τα 2 ΤΖΑΜΠΑ!!! Θερμή παράκληση  μόνο: Στείλτα σε παρακαλώ με τη σειρά σου σε όλες τις βιβλιοθήκες του απανταχού Ελληνισμού. Κάνε επιτέλους κι ένα καλό για την Ελλάδα. Δεν θέλω ούτε 1 ευρώ. Αφού ξέρω ότι σου λείπουν πολύ περισσότερα, συμμετέχω κι εγώ στο ΕΛΛΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙΣ του Σκάϊ, με τον τρόπο μου. Σου χαρίζω την πνευματική μου υπερκόπωση 4 τουλάχιστον χρόνων. Και κάτι άλλο. Δέχομαι ΑΦΙΛΟΚΕΡΔΩΣ να διδάσκω ΑΡΧΑΙΑ ΟΡΦΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ στους φοιτητές των φιλολογικών και παιδαγωγικών σχολών. Οποιαδήποτε ημέρα  και ώρα, εσείς αποφασίσετε. Μην με κάνετε  καθηγητή όπως κάνετε  χρόνια τώρα  άχρηστους πολιτικούς -που οι φοιτητές τους γιαουρτώνουν μετά-και τους δίνετε τον τίτλο του καθηγητή  της απάτης και της λαμογιάς. Ούτε καν επίτιμο (μπρρρ κάτι μου θυνίζει αυτό!!!) δεν θέλω να με κάνετε.  Δεν το θέλω τον άτυπο τίτλο σας, αφού για μένα δεν αξίζει τίποτε. Μου φτάνει ο τίτλος τιμής που μου έχουν απονείμει οι φίλοι αναγνώστες των βιβλίων μου: ΠΑΘΙΑΣΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ. Είναι τίτλος που με γεμίζει πρώτα απ'όλα με ηθική ικανοποίηση. Ναι  είμαι  πολύ υπερήφανος για ότι κατόρθωσα εντελώς μόνος μου. Έγραψα την ελληνική Μυθολογία ΟΛΟΚΛΗΡΗ ξανά κι από την αρχή. Είτε το θέλετε είτε όχι αυτό ισχύει, αγαπητό επιστημονικό κατεστημένο, που σας έστειλα το βιβλίο μου ΟΡΦΕΑΣ ΚΑΙ ΑΡΓΟΝΑΥΤΙΚΗ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ, και κατάπιατε τη γλώσσα με την οποία γλύφετε για καμιά καλή θεσούλα. Εγώ παρόλες τις αντιξοότητες, θα συνεχίσω να παράγω έργο. Εσείς μόνο να τρώτε με χρυσά κουτάλια και να κοροϊδεύετε. Σας τα χώνω άγρια τα τελευταία 5 χρόνια, γιατί απλά δεν σας έχω ανάγκη. Η  large πανεπιστημιακή μου πολυθρόνα -που φυσικά δεν υπάρχει-δεν κινδυνεύει. Η δικιά σας τρίζει. Οι πανεπιστημιακοί τίτλοι σας έλειψαν τρομάρα σας. Εμένα σαφώς δεν μου λείπουν.  Ενώ εσάς σας λείπει σίγουρα αυτό: Το  Ελληνικό φιλότιμο.
ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΣΤΟ BLOG ΤΑ 3 ΕΞΩΦΥΛΛΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΤΟ ΠΙΟ ΚΑΛΑΙΣΘΗΤΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια: