Παρασκευή 18 Μαΐου 2018

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΡΘΡΟΥ ΜΟΥ ΣΕ ΞΕΝΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ

   Το περιοδικό ARCHEOMISTERI,  που είναι πολύ γνωστό στην Ιταλία με εκατοντάδες αναγνώστες, δημοσίευσε στο τεύχος Απριλίου, το άρθρο μου Cariddi,Scilla & le Sirene (Η Χάρυβδις, η Σκύλα και οι Σειρήνες) και τα σχόλια που έχω λάβει από τους φίλους στην Ιταλία είναι πολύ εγκωμιαστικά. Τέσσερις σελίδες σε ένα από τα κεντρικά άρθρα του περιοδκού, σε μετάφραση & επιμέλεια του φίλου μου ερευνητή-συγγραφέα Albino Caluppini τον οποίο ευχαριστώ θερμά για τη βοήθειά του. Το να γράφεις σε ένα περιοδικό πολύ γνωστό στην Ιταλία, όταν δεν ξέρεις κανέναν, δεν ήταν και εύκολο. Όμως αυτό είναι το 4ο άρθρο μου και μετά το πρώτο μου άρθρο για τις γραμμές της Νάσκα στο Περού που δημοσιεύτηκε πριν 3 χρόνια και είχε μεγάλη απήχηση, όποτε δίνω άρθρο μου δημοσιεύεται άμεσα. Και κάποιοι στην Ελλάδα (και στη Γαλλία κάποιος άλλος επίσης) αντιγράφουν χωρίς αιδώ το έργο μου και το παρουσιάζουν σαν δικό τους. Η δικαιολογία τους είναι ότι η μελέτη μου δεν είναι δημοσιευμένη σε επιστημονικό περιοδικό. Ενώ η δική τους που την έχουν κατακλέψει από εμένα τη δημοσιεύουν σε διεθνή περιοδικά, ΧΩΡΙΣ την άδειά μου ή/και την οποιαδήποτε αναφορά στο όνομα και το βιβλίο μου. Φυσικά το λόγο θα τον έχει σύντομα η δικαιοσύνη. Και η ανοχή έχει τα όρια της!!!

 Επίσης το ίδιο άρθρο στα Ελληνικά, δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα 24 ώρες στα Βόρεια στις 17 Μαίου του 2018 .







 


Δεν υπάρχουν σχόλια: