Σάββατο 5 Δεκεμβρίου 2009


H σπηλιά του Κένταυρου Φόλου,  εντοπίστηκε και αυτή χάρη στα εκπληκτικά Ορφικά, το Google erth και τον Γιάννη Ταμπουρόγιαννη, έναν λάτρη της αρχαίας Ελλάδας, κάτοικο Φολόης με τον οποίο είχα πολλές τηλεφωνικές επικοινωνίες, όπου του περιέγραφα τη θέση του Σπηλαίου. Με οδηγό τις πληροφορίες μου, μου ανέφερε ότι σπήλαιο με τα γεωγραφικά χαρακτηριστικά που του περιέγραψα τηλεφωνικά, υπάρχουν . Το κακό είναι ότι η εκπληκτική αυτή σπηλιά, την οποία γνώριζαν οι παππούδες του και οι προπαππούδες του, κατέπεσε στα τέλη του 19ου αιώνα. Μου είπε ότι "άνοιξε "το έδαφος  και κατάπιε τη σπηλιά. Του εξήγησα ότι ένα δημιούργημα της φύσης, ηλικίας τουλάχιστον 100.000 ετών, δεν πέφτει μόνο του. Φυσικά ούτε από σεισμό. Τίποτε άθλιοι αρχαιοκάπηλοι , αφού το σύλησαν, το κατέστρεψαν για να μην αφήσουν ίχνη.



Η σπηλιά του ορφέα στη Θράκη. Ταυτοποιήθηκε χάρη στην εκπληκτική περιγραφή του Ορφέα, το Google earth ,τη συνδρομή του Θανάση Κλωνίδη από το Δήμο Σαπών που μου έστειλε όλη την έκθεση για το συγκεκριμένο σπήλαιο και το Νίκο Λελούδα, που μου το περιέγραψε ακριβώς, όταν το επισκέφτηκε το 1976. Όπως φαίνεται από την δορυφορική φωτό, ο Ιάσωνας έφτασε στο κόλπο του Ίμερου και μπαίνοντας στον αρχαίο Λίσσο Ποταμό, τον σημερινό Φιλιούρη, μετά από 30 χιλιόμετρα έφτασε στη περιοχή της σημερινής Στρύμης και στρίβοντας προς νότο, έφτασε ΣΧΕΔΟΝ στη σπηλιά του Ορφέα ( η ακριβής θέση της σπηλιάς είναι το κίτρινο αστεράκι).
Βρήκα με τη βοήθεια των Ορφικών κειμένων το Σεπτέμβιο του 2007 τη σπηλιά του Κένταυρου Χείρωνα , μετά από 4000 χρόνια, την οποία ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΑ με τη Βαθοσπηλιά στη Μηλίνα Βόλου. ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΑ και την σπηλιά της Στρύμης με το άντρο του Ορφέα. Ολοκλήρωσα την έρευνα με την ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΗ και της σπηλιάς του Φόλου, στο οροπέδιο της Φολόης.
Όλη η μελέτη θα κυκλοφορήσει από τις εκδόσεις ΝΟΩΝ εντός του Δεκεμβρίου, στο περιοδικό Μορφές+Γεγονότα, με απόλυτη τεκμηρίωση, και με έγχρωμες φωτογραφίες. Θα είναι η μεγάλη απάντηση σε όσους αντί να επαινέσουν κάποιον που ανιδειοτελώς ξόδεψε άπειρες ώρες και φαιά ουσία , έχουν αρχίσει να κοιτάνε μήπως μου έχει ξεφύγει καμιά οξεία. Οι άνθρωποι βλέπουν το δέντρο και έχουν χάσει εντελώς το δάσος. Τους έχω παραδώσει μιά άρτια επιστημονική δουλειά και αντί να την εκμεταλλευτούν (με τη καλή έννοια) , κοιτάνε να την διαβάλλουν. Ίσως γιατί ΕΠΡΕΠΕ αυτοί να την έχουν γράψει, αλλά δυστυχώς γι αυτούς την έγραψε κάποιος εκτός κατεστημένου. Αυτό φαίνεται έχει πειράξει πολύ.  Εγώ έχω απόλυτα ήσυχη τη συνείδησή μου ότι τουλάχιστον προσπάθησα. Αν κάποιοι  συνεχίζουν να παραμυθιάζουν το κόσμο με τη δήθεν μυθιστορία, απορώ γιατί λέγονται Έλληνες.

Δεν υπάρχουν σχόλια: