Τετάρτη 13 Μαρτίου 2013

H ATΛΑΝΤΙΔΑ ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΑ ΕΦΘΑΣΕ!!!

Το βιβλίο μου είναι έτοιμο. Είναι στο τελικό στάδιο επεξεργασίας. Έχω σχεδιάσει και το εξώφυλλο. Θα είναι όπως στη φωτό. Eλπίζω ότι ο φίλος γραφίστας ο Σπύρος ο Ψαθάς των εκδόσεων ΝΟΩΝ δεν θα μου το αλλάξει πολύ!!! Θα  είναι 176 σελίδες. Το πρώτο αντίτυπο θα το στείλω αφιερωμένο στον καθηγητή Σταύρο Παπαμαρινόπουλο γιατί πρέπει να αλλάξει θεωρία αφού στη συνέντευξή του που διάβασα στο Μεταφυσικό, οι απόψεις του είναι εντελώς λανθασμένες.
Αποπσπάσματα έχω ήδη δημοσιεύσει και στο e-telescope  και στο περιοδικό ΜΟΡΦΕΣ + ΓΕΓΟΝΟΤΑ αλλά και στο Ιταλικό ARCHEOMISTERI που τον περασμένο Οκτώβριο φιλοξένησε το άρθρο μου σαν κεντρικό του θέμα. Το παρουσίασα και στο ΤΟΡ CHANNEL στην εκπομπή του φίλου Γιάννη Κουτσούκου με μεγάλη ακροαματικότητα. Φυσικά όσα έχω πει και γράψει αντιπροσωπεύουν μόνο το 10% των ευρημάτων μου. Υπάρχουν τρομερές καινούργιες ανακαλύψεις στο βιβλίο, που τις βρήκα όχι κάνοντας κάτι εξαιρετικό αλλά το αυτονόητο: Ξαναμετέφρασα ΣΩΣΤΑ το αρχαίο κείμενο που δυστυχώς κάποιοι που το παίζουν αυθεντίες στον Πλάτωνα το έχουν κατακρεουργήσει. Το έχω πει πολλές φορές σε όσους με ρωτούν. Τα αρχαία Ελληνικά για να τα κατανοήσεις απαιτούν όχι μόνο τον τίτλο του φιλολόγου-μεταφραστή. Το Α και το Ω είναι μόνο ένα που δυστυχώς οι μεταφραστές δείχνουν να αγνοούν: ΣΥ-NTA-KTI-KO. Αυτό είναι το μυστικό που ξεκλειδώνει την αρχαία γλώσσα και όχι η κατά γράμμα μετάφραση που γίνεται από τους δήθεν ειδικούς. Και κάτι άλλο. Τα αρχαία κείμενα περιέχουν πολλούς αστρονομικούς, μαθηματικούς, γεωγραφικούς, τοπολογικούς όρους, που είναι αδύνατον ένας απλός φιλόλογος να τους κατανοήσει και να τους αποδώσει σωστά. Η επιστήμη λοιπόν που απαιτείται δεν είναι η απλή φιλολογία, αλλά -όπως σωστά έχει αναφέρει ο φίλος Γιάννης ο Κουτσούκος-είναι η Κυβερνητική και αυτήν ακριβώς έχω εφαρμόσει απαρέγκλιτα στη μελέτη αυτή. Δηλαδή συνδυασμό γνώσεων ιστορίας, αρχαίων Ελληνικών, γεωγραφίας, αστρονομίας, μαθηματικών, φυσικής, γεωλογίας, ωκεανογραφίας, τηλεπισκόπησης και πολλών άλλων.
Ελπίζω ότι το βιβλίο αυτό, 100% επιστημονικό σύγγραμμα, θα τύχει της δέουσας προσοχής από την επιστημονική κοινότητα και θα βάλει την Ατλαντίδα στο χάρτη της ιστορίας. Εκεί που πραγματικά αξίζει να βρίσκεται, μαζί βέβαια και με την αρχαία Αθήνα.
Τελειώνω με το υπέροχο ντοκυμαντέρ LOST ATLANTIS-MYTH OR HISTORY που γύρισε ο χρήστης του youtube με το όνομα LANTZOI68.
Είναι βασισμένο στο άρθρο μου στο e-telescope και τον ευχαριστώ που μετά από παραίνεσή μου ανέφερε ότι τα κείμενα και οι επεξεργασμένες φωτό που έχει χρησιμοποιήσει για τη δημιουργία του ντοκυμαντέρ είναι δικά μου.
Υπέροχη σκηνοθεσία, ακόμη πιό υπέροχη μουσική που σε ταξιδεύει στην χαμένη ήπειρο.
Μπράβο σου φίλε!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: