Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2014

ΑΡΧΑΙΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ (ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΙΣ ΣΤΗΛΕΣ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΕΟΥΣ)

Οι Ιταλοί ενδιαφέρονται πολύ για τα μυστήρια και την αρχαία παγκόσμια προϊστορία (σ.σ.που σε μεγάλο μέρος της ταυτίζεται με την Ελληνική) και γι αυτό μου έχουν κατά καιρούς ζητήσει άρθρα μου, τα οποία τυγχάνουν εξαιρετικής αποδοχής. To δημοφιλές Ιταλικό περιοδικό ΑΡΧΑΙΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ (ARCHEO MISTERI) στο 2ο τεύχος του (μηνός Νοεμβρίου), εκτός των άλλων πολύ ενδιαφερόντων θεμάτων του, φιλοξενεί άρθρο μου για τις Στήλες του Ηρακλέους (COLONNE D'ERCOLE), το φάρο (σ.σ. όπως έχω αποδείξει στο βιβλίο μου ΟΡΦΕΑΣ & ΑΡΓΟΝΑΥΤΙΚΗ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ) που βρίσκεται 14 χλμ. δυτικά της Ταγγέρης του Μαρόκου, στη θέση όπου βρισκόταν το αρχαίο ακρωτήριο Κώτης άκρον. 
Επίσης κάνει αναφορά στα 2 βιβλία μου που κυκλοφορούν στην Ιταλία και των οποίων  την επιμέλεια  έχει  ο Ιταλός συγγραφέας-ερευνητής Albino Galuppini και τον ευχαριστώ δημόσια που με έχει φέρει σε επαφή με το κοινό της πατρίδας του.


























ΒILL  KAYSING: 

H ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΗ ΠΕΝΝΑ ΤΗΣ ΔΥΣΗΣ !!!!

Το εξαιρετικό τελευταίο βιβλίο του Ιταλού ερευνητή Albino Galuppini αναφέρεται στο Bill Kaysing τον Αμερικανό συγγραφέα που από τη δεκαετία του 70 αμφισβήτησε το πρόγραμμα Απόλλων της ΝΑΣΑ και αποκάλυψε τη μεγάλη απάτη με τη δήθεν προσσελήνωση.
Κάποιοι  είπαν τον Kaysing συνομωσιολόγο. Αυτό βέβαια ήταν καθοδηγούμενη προπαγάνδα για να αμαυρώσουν τη προσωπικότητα του σπουδαίου Αμερικανού επιστήμονα που είχε το θάρρος να τα βάλει με ολόκληρη ΝΑΣΑ και να τη γελοιποιήσει. Όσοι ακόμη πιστεύετε στα παραμύθια τους-και γνωρίζετε ιταλικά- δεν έχετε παρά να διαβάσετε αυτό το εξαιρετικό βιβλίο (γίνεται προσπάθεια να κυκλοφορήσει και στα Ελληνικά).

 .


Δεν υπάρχουν σχόλια: