Με αφορμή mail που μου έστειλε φίλος ερευνητής, βρήκα στο διαδίκτυο άρθρο του BRITISH NAVAL HISTORY γραμμένο από κάποιον κ.Δημήτρη Μιχαλόπουλο για το ταξίδι των Αργοναυτών. Το διάβασα και έμεινα έκπληκτος. Αποτελεί κλοπή της μελέτης μου 100% . Μπορεί να κάνει αναφορά στη βιβλιογραφία στο όνομά μου και στο βιβλίο μου ΟΡΦΕΑΣ ΚΑΙ ΑΡΟΝΑΥΤΙΚΗ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ (βλέπε την κοκκινη γραμμή παρακάτω) αλλά ΟΛΟ το κείμενο είναι βασισμένο ΜΟΝΟ στη δική μου έρευνα και θα έπρεπε να γράψει ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ της μελέτης του Σ.Σοφιά και όχι να την παρουσιάζει σαν δική του!!!!!!!
Για ρίξτε μιά ματιά οι Αγγλομαθείς στο link που ακολουθεί:
ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΩΝ ΑΡΓΟΝΑΥΤΩΝ(ΑΠΟΣΥΡΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΤΟΥ SITE ΜR. JUSTIN REAY. KAI ΘΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΣΤΟ ΓΑΛΛΙΚΟ SITE ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ).
Ακόμη και τη χρονολόγηση της εκστρατείας που αναφέρει μέσα το άρθρο το 19 π.Χ. την έχω δώσει μόνο εγώ.ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΚΛΟΠΗ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ!!!!!
© Dimitris Michalopoulos 2013
Bibliography
Liddell, Henry George & Scott, Robert, A Greek-English Lexicon. Edited and translated into Greek by Anestēs Kōnstantinidēs, entry “Phasis”, vols. I-IV, Athens: A. Kōnstantinidēs, 1901-1907Michalopoulos, Dimitris, Les Argonautes, Paris: Dualpha, 2013
Petridēs, Siegfried P., Orpheōs Argonautika (‘Orpheus’ Argonautica’), Athens: Geōrgiadēs, 2007. This is a good edition of the ancient text
Plutarch, Vita Sertorii, Athens: Papyros, 1968.
Rieu, EV, The Voyage of Argo, Harmondsworth, Penguin Classics 1959 (good prose translation of Apollonius’ poem)
Sofias, Sōtērēs, Orpheas kai argonautikē ekstrateia (‘Orpheus and the Argonauts’ Campaign’), Athens: Noōn, 2009
1) Ο κατωτέρω χάρτης υπάρχει στο βιβλίο μου από το 2009 και είναι σχεδιασμένος από εμένα μετά από έρευνα 3 χρόνων και φυσικά ατελείωτες ώρες στον υπολογιστή και στα προγράμματα Google Earth και Atlas Encarta της Microsoft.
2) Ο κάτωθι χάρτης που υπάρχει στο site, αποτελεί 100% αντιγραφή του δικού μου (για συγκρίνετε τη λευκή δική μου γραμμή με την κόκκινη του κ.Μιχαλόπουλου: ΟΛΟΪΔΙΕΣ).Το μόνο που άλλαξαν (έτσι για να πουν ότι έκαναν κι αυτοί μελέτη) είναι ότι αντί για το στενό πέρασμα (σ.σ. της Μάγχης) με τα ισχυρά ρεύματα που -σύμφωνα με τον Ορφέα- συνάντησαν οι Αργοναύτες ΑΜΕΣΩΣ μετά τη Χθαμαλή Ερμιόνεια (σ.σ. τη σημερινή Ολλανδία), σχεδίασαν τη διαδρομή (αυθαίρετα) ανάμεσα σε Αγγλία και Ιρλανδία.
Δηλαδή κάποιος για να πάει π.χ. από τη σημερινή Ολλανδία (Ρόττερνταμ) στη σημερινή Γαλλία (Βρέστη) δεν πάει ευθεία μέσω Μάγχης που είναι μιά απόσταση ~800 χλμ, αλλά διαπλέει όλη την Αγγλία και τη Σκωτία και περνάει ανάμεσα από Αγγλία-Ιρλανδία κάνοντας μιά συνολική διαδρομή 2.500 χλμ!!! ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΥΗΜΑ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ. Επίσης μετά τα νησιά της άνασσας Δήμητρας και της Κίρκης (σ.σ. οι Ν. Τενερίφη & Φουερτεβεντούρα των Καναρίων) οι Αργοναύτες-σύμφωνα ΠΑΝΤΑ με τον Ορφέα- κατευθύνθηκαν ανατολικά, προς τις δυτικές ακτές της Αφρικής και σε καμία περίπτωση δεν κατευθύνθηκαν βόρεια προς Μαδέρα (εντελώς παράλογο και αυτό και τσάμπα 450 χιλιόμετρα στον ωκεανό).
Δηλαδή κάποιος για να πάει π.χ. από τη σημερινή Ολλανδία (Ρόττερνταμ) στη σημερινή Γαλλία (Βρέστη) δεν πάει ευθεία μέσω Μάγχης που είναι μιά απόσταση ~800 χλμ, αλλά διαπλέει όλη την Αγγλία και τη Σκωτία και περνάει ανάμεσα από Αγγλία-Ιρλανδία κάνοντας μιά συνολική διαδρομή 2.500 χλμ!!! ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΥΗΜΑ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ. Επίσης μετά τα νησιά της άνασσας Δήμητρας και της Κίρκης (σ.σ. οι Ν. Τενερίφη & Φουερτεβεντούρα των Καναρίων) οι Αργοναύτες-σύμφωνα ΠΑΝΤΑ με τον Ορφέα- κατευθύνθηκαν ανατολικά, προς τις δυτικές ακτές της Αφρικής και σε καμία περίπτωση δεν κατευθύνθηκαν βόρεια προς Μαδέρα (εντελώς παράλογο και αυτό και τσάμπα 450 χιλιόμετρα στον ωκεανό).
Ακόμη και το σκάφος ΑΡΓΩ που σχεδίασε ο καλλιτέχνης κ. Αντώνης Μιλάνος (σύμπτωση που το σκέφτηκαν κι αυτό;) το έχω σκεφτεί σαν ιδέα και ζωγραφίσει πρώτος το 2007, το παρουσίασα στη συνέντευξη τύπου στο Δήμο Βόλου τον Ιούνιο του 2008 και μάλιστα τον πίνακα (ακουαρέλλα 50χ30 σε κορνίζα με τζάμι) τον έχω χαρίσει από το 2008 στον τότε Δήμο Σηπιάδος (νυν Αργαλαστής) σαν αναμνηστικό για την πολύτιμη βοήθεια του τότε δημάρχου κ.Σταμάτη Βακούλα στην ανακάλυψη το 2007 της Σπηλιάς του Κένταυρου Χείρωνα (βίντεο) στη Μηλίνα Πηλίου. Και φυσικά το σκάφος ΑΡΓΩ δεν ήταν μονήρης πεντηκόντορος όπως ισχυρίζεται λανθασμένα ο συγγραφέας (αλλά και ο Δήμος Βόλου) αλλά σκάφος ΔΙΗΡΗΣ ή ΔΙΚΡΟΤΟΝ (σ.σ. από το διπλό πλαφασμό των κυμάτων εξ αιτίας της διπλής σειράς των κουπιών).
Θα προσπαθήσω να επικοινωνήσω με τον κ.Μιχαλόπουλο και θα του επιστήσω την προσοχή. Τα πνευματικά δικαιώματα τα έχω κατοχυρωμένα από το 2009 και δεν θα επιτρέψω τη κλοπή τους. Αν έγραφε ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ του Σ.ΣΟΦΙΑ δεν θα είχα κανένα πρόβλημα. Αλλά να με βάζει στο ίδιο καλάθι με Πετρίδη και διάφορους ξένους (σ.σ. που δεν έχουν διαβάσει ποτέ αρχαία Ελληνικά στη ζωή τους αλλά ξέρουν να γράφουν βιβλία) δεν θα το αφήσω έτσι. Μάλιστα ο κ. Μιχαλόπουλος διάβασα ότι έχει εκδώσει και βιβλίο στα Γαλλικά το 2013.
Πολλοί φίλοι έχουν αναπαράγει στο διαδίκτυο μέρος των βιβλίων μου (για Αργοναυτικά, Ατλαντίδα, Κενταύρους κλπ), και δεν έχω εκφράσει ΚΑΜΙΑ απολύτως αντίρρηση αφού γράφουν από κάτω το όνομά μου, όπως ΑΚΡΙΒΩΣ έχω ζητήσει. Αλλά να αναπαράγεται μιά κοπιώδης και πρωτότυπη μελέτη ΑΚΡΙΒΩΣ ίδια (σ.σ. η οποία παρεπιπτόντως το 2010 κατατέθηκε με πρωτόκολλο στην Ακαδημία Αθηνών σαν υποψήφια για το Βραβείο εις μνήμην
Όλγας Τσακατίκα – Δεσποτοπούλου αλλά και στην Εθνική Βιβλιοθήκη) από άλλον συγγραφέα είναι κάτι που δεν ανέχομαι και θα ασκήσω όλα τα νόμιμα μέσα περί ΚΛΟΠΗΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ. Επιφυλάσσομαι λοιπόν των δικαιωμάτων μου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου