Παρασκευή 16 Ιουνίου 2017

ΑΡΧΑΙΟΙ ΟΙΚΙΣΜΟΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΑΡΚΤΙΚΗ

Μου το έστειλε ο φίλος μου ο Μηνάς από την Κρήτη
Εικόνες της NASA αποκαλύπτουν αρχαίους ανθρώπινους οικισμούς στην Ανταρκτική. Αυτά που λέει σήμερα η ΝΑΣΑ τα έχω γράψει από το 2010 στο βιβλίο μου Η ΑΤΛΑΝΤΙΔΑ ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΑ και τα είπα πρόσφατα στην συνέντευξη στην εκπομπή ΚΩΔΙΚΑΣ ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ στον δημοσιογράφο Βασίλη Μπαντίδη. Η Ανταρκτική πριν το 9600 π.Χ., οπότε έγινε ο Παγκόσμιος Κατακλυσμός, ήταν σε εύκρατα κλίματα, άρα χωρίς παγοκάλυμα (χάρτης του Πίρι Ρέις) και φυσικά ΚΑΤΟΙΚΙΣΙΜΗ.
Με την περιστροφή του άξονα, όπως προκύπτει από το αρχαίο κείμενο του Πλάτωνα, η Ανταρκτική μετατοπίστηκε στο νότιο πόλο και ξεκίνησε η παγετώδης περίοδος.
Τελικά κάθε φορά επιβεβαιώνομαι γιατί έχω κάνει το αυτονόητο. Έχω διαβάσει και αναλύσει σε βάθος τους αρχαίους Έλληνες συγγραφείς. Όταν οι άλλοι μετέφραζαν απλά τον Τίμαιο και τον Κριτία του Πλάτωνα, εγώ ανέλυα με προσοχή κάθε φράση του για να την κατανοήσω πλήρως.
Είμαι πραγματικά χαρούμενος γιατί αυτά που αναφέρω στο βιβλίο μου, τα παρουσίασα για πρώτη φορά στο ελληνικό κοινό σε παγκόσμια πρώτη. Κανένας δεν είχε προσέξει την αναφορά του Πλάτωνα στην ΠΕΔΙΑΔΑ ή ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ της Ατλαντίδας και όλοι είχαν εστιαστεί στους 5 ομόκεντρους κυκλικούς δακτυλίους ξηράς και θάλασσας.Κανένας δεν είχε συσχετίσει την Ατλαντίδα με την Ανταρκτική. Άισθάνομαι ευλογημένος γιατί έχω την ικανότητα να διαβάζω και να καταλαβαίνω απ' ευθείας τα αρχαία Ελληνικά, κάτι που οι ξένοι ερευνητές, με τις απλές μεταφράσεις στη γλώσσα τους, όπου πολλές υψηλές έννοιες περνάναι στο ντούκου, δεν έχουν αυτό το προνόμιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: